Które gry strategiczne na pc są godne czasu

Od kilku lat możemy zaobserwować regularny wzrost zainteresowania grami komputerowymi, strategiami, strzelankami i produkcjami typowo RPG online, może to być spowodowane zwiększeniem liczby abonamentów Internetu albo zalaniem rynku ogromną liczbą produkcji z Korei Południowej i Chin. Wykres informujący o przełożeniu się liczby graczy na zyski jest imponujący, zarobki producentów i wydawców są kolosalne.  Gry online od paru lat zostały popularne w Europie, ale teraz ogarnęły swym zasięgiem wszystkie państwa.

Początki gier MMORPG sięgają roku 2001, wtedy to powstała pierwsza, innowacyjna produkcja firmy Blizzard North dysponująca connect serwerem. Gracze mogli wspólnie walczyć na jednej mapie, kooperować ze sobą (rozmowa, wymiana przedmiotami) a głównie widzieć obecność kilku postaci w zasięgu wzroku, wielki przełom, kiedy to w grach RPG oprócz nas nie było żywego ducha.
Bez wątpienia Stany Zjednoczone maja duży wkład w gry MMORPG, to w tym momencie podstawowy producent firma Blizzard wydaje od ponad 16 lat tytuły podbijające listy bestsellerów, mowa o Diablo oraz World of Warcraft.
Nasz zachodni sąsiad, Niemcy też usiłuje swych sił na rynku gier, z marnym rezultatem. Wydawnictwa GameForge oraz dodatkowo BigPoint korzystają z kupionych tytułów pochodzenia Koreańskiego lub Chińskiego. Pamiętajmy że w Polsce także powstają niedużo znane gry MMORPG, najnowszym projektem jest Gloria Victis , a dodatkowo Stick World. Kto by pomyślał że polscy koderzy oprogramowania będą w stanie wyprodukować gry online? A jednakże nic nie jest przesądzone. Poziomem znacznie odbiegamy za Stanami ale to nic złego, w każdym momencie są o krok do przodu przed wszystkimi. Nieprosto żeby kraj gdzie 90% społeczeństwa posiada dostęp do Internetu nie owocował w gry online. Przesycenie konsolami sprawiło że gry komputerowe odchodzą powoli w nie pamięć, miejmy nadzieje że xBOX 720 & PS 4 spełnią nadzieja konsumentów, w innym wypadku cały czas będziemy skorzystać z platformy PC.

Od paru lat możemy zauważyć oznacza wzrost zainteresowania grami MMORPG, ma możliwość to byś spowodowane zwiększeniem liczby abonamentów Internetu albo zalaniem rynku ogromną liczbą produkcji z Korei Południowej i Chin. Wykres informujący o przełożeniu się liczby graczy na zyski jest imponujący, zarobki producentów i wydawców są kolosalne.  Gry online od kilku lat były popularne w Europie, niemniej jednak właśnie ogarnęły swym zasięgiem wszelkie państwa.

 

Początki gier MMORPG sięgają roku 2001, wówczas to powstała pierwsza, innowacyjna produkcja firmy Blizzard North dysponująca connect serwerem. Gracze mogli wspólnie walczyć na jednej mapie, kooperować ze sobą (rozmowa, wymiana przedmiotami) a głównie widzieć obecność kilku postaci w zasięgu wzroku, wielki przełom, kiedy to w grach RPG poza nas nie było żywego ducha.

Na 100 procent USA maja duży wkład w gry MMORPG, to w tym momencie priorytetowy producent firma Blizzard wydaje od ponad 16 lat tytuły podbijające listy bestsellerów, mowa o Diablo oraz World of Warcraft.

Nasz zachodni sąsiad, Niemcy również próbuje swych sił na rynku gier, z marnym rezultatem – tam przede wszystkim na czołowych pozycjach stoją gry strategiczne i strzelanki. Wydawnictwa GameForge , a ponadto BigPoint korzystają z kupionych tytułów pochodzenia Koreańskiego albo Chińskiego. Warto być świadomym że w Polsce też powstają niewiele znane gry MMORPG, najnowszym projektem jest Gloria Victis , a dodatkowo Stick World. Kto ażeby pomyślał że polscy programiści będą w stanie wyprodukować gry online? A natomiast nic nie jest przesądzone. Poziomem znacznie odbiegamy za Stanami ale to nic złego, w każdej sytuacji są o krok do przodu przed wszystkimi. Niełatwo aby kraj gdzie 90% społeczeństwa posiada dostęp do Internetu nie owocował w gry online. Przesycenie konsolami sprawiło że gry komputerowe odchodzą powoli w nie pamięć, miejmy nadzieje że xBOX 720 & PS 4 spełnią oczekiwania konsumentów, w przeciwnym wypadku wciąż będziemy skorzystać z platformy PC.